אפטלינג בהולנד או דיסנילנד בפריז?

טסים לחו״ל?
אולי דיסנילנד פריז?
יש לי כל כך הרבה תובנות טריות בראש שחשבתי שאחלוק פה עם כולם. הכרטיס שמדלג על תורים היה שיחוק אדיר!!! בזכותו חסכנו שעות של המתנות בתורים (וכדיש מתקן שאפשר להיכנס אליו ביחידים אז בכלל זה היה כיף כי אין תור בכלל). היינו באפריל, בשיא העומס של הפסחא ושאר החגים של שאר הדתות למשך 3 לילות בדיסני ועוד 3 לילות בפריז…
תחסכו ממני את הדיסקליימרים, מדובר על חוויה אישית שלי כמובן, אז קחו מפה מה שמתאים לכם (או שלא)😘
צ’ק אין – לפני השדה, עשינו צ’ק אין אונליין, למרבה הפלא לא קיבלנו שום בוראדינג פס. עדיין חייבו אותנו לעבור בדלפקים (מבאס)
מצב בשדה- החלטנו לטוס לפני הבלאגן של אוגוסט. ארזנו משפחה של 5 נפשות, כולל פעוט בן שנתיים ב2 טרולי. לא עזר לנו. הכניסו את הטרולי לבטן המטוס. לא עזרו תחנונים או בקשות, יש חברות תעופה שפשוט לא אכפת להן. אלה הם הנהלים וזהו זה.
היה עמוס, אבל בואו- סביל לגמרי. היה לנו עיכוב לא צפוי של שעתיים לטיסה, זה פחות סביל.
פריז פריז, יקרררררר! אני מדברת אתכם על מחירים לא הגיוניים- פחית קולה ב15 שח, בקבוק מים ב16 שח, ארוחות פשוטות לילדים ב70-80 לארוחה… היתי בהלם.
אם חשבתם לארוז חצי ולקנות בפריז דברים בסיסיים (חיתולים?) תחשבו שוב. בסופר שהיה קרוב אליי היו חיתולי ניו בורן בלבד וכל מרכזי הקניות נמצאים מחוץ לפריז במרחק מונית של 30 יורו לכיוון מהמרכז, תורים משוגעים.. מי שמכיר אותי יודע שאין לי ביקור באירופה בלי פריימארק ואפילו אני זנחתי את הסלסילה שלי בצד. תורים לא נורמליים. יש מופעי תהלוכה. וכדי להצטלם עם הדמויות צריך לעמוד בתור. אנחנו עמדנו 40 דק'כדי להצטלם עם מיקי…
דיסנילנד– גם שם מורגש חוסר כוח האדם, יש מתקנים שלא פתוחים, מסעדות שלא פועלות. הפארק שוקק ומלא באנשים עד 23:00 בלילה. גם שם- יקר יקר יקר
כובע ב90 שח, צעצועים הכי פשוטים לילדים מתחילים מ15 יורו. קחו בחשבון כשאתם מתכננים לשם את המסע שלכם. שלא לדבר על ארוחות ומים. פשוט יקר.
ואללה, כמי שהייתה עם המשפחה כבר פעמיים באפטלינג בהולנד- אפטלינג לוקח בענק, מבחינת המתקנים- יש תורים של 45 דק למתקן שאורך בדיוק 60 שניות, מלא קרוסלות…. מעט מאוד מתקנים ששווה לחכות להם. ממליצה לקרוא בלוגים בנושא ולבחור מתקנים שמתאימים לכם , מ7 בערב הכל מתרוקן- שווה לבקר שם אחרי הפסקה ולדלג על התורים.
הכרטיס ״שמדלג על התורים״- די מיותר. למי שתהה.
זו בעיקר חוויה- של דיסני, של קסם, נסיכות וגיבורי על. מי שמחפש לעוף מהמתקנים- הייתי כבר ביותר שווים.
ישנו במלון מרבל המדהים! שווה כל שקל! פשוט חוויה, קרוב לפארק, הצוות- לא מיומן בחלקו- החדשים יותר, שנראים ממש ממש בטוחים בעצמם יתנו לכם מידע שגוי כל הזמן, והמבוגרים פשוט נותנים את המידע בצורה מדויקת.
חצי פנסיון/פנסיון מלא-
קנינו פנסיון מלא, שנותן 3 ארוחות ביום. בדיעבד טעות. מאוד מגביל, אין מקום במסעדות השוות (אפילו שהזמנתי חודשיים מראש) והארוחות הניתנות מאוד מוגבלות. (צ’יפס צ׳יפס המבורגר צ’יפס גלידה וציפס) אז אם אין לכם ילדים בררניים, לא תהיה לכם בעיה… אי אפשר לשנות את הרכב הארוחה שניתנת.
בדיעבד עדיף כבר לטייל בפארק ולזרום במזנונים השונים עם חוויה אחת של מסעדה מהמבחר.
בעיני ארוחת בוקר עם ילדים, היא חובה.
חובה חובה לרכוש כרטיס לאחד המופעים בדיסני סטודיו- מרהיב! מופעים בני 30 דקות, והילדים היו מרותקים כל המופע.
בחזור לארץ ממליצה לכולם להזמין נהג טרם הנחיתה ולסגור מראש.
מקווה שעזרתי למישהו 🌹
נסעה טובה!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באפטלינג מתחילה כאן

דילוג לתוכן