אפטלינג פארק שעשועים בהולנד

גלו את הקסם של אפטלינג, פארק השעשועים הגדול והקסום ביותר בהולנד, המציע חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למבקרים בכל הגילאים.

ברוכים הבאים לאפטלינג: עולם פלאים

בכל הנוגע לפארקי שעשועים, אפטלינג בהולנד היא יעד שחובה לבקר בו. עם היסטוריה משנת 1952, הוא הפך לאחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר באירופה. אפטלינג משתרע על פני 72 דונם, הוא עולם פלא שמציע משהו לכל אחד. מטיולים מרתקים ועד אגדות קסומות, לא חסר בידור בפארק הקסום הזה.

כשתיכנסו בשערי אפטלינג, תרגישו מיד מועברים לעולם אחר. האווירה הקסומה של הפארק נוצרת מההקפדה על הפרטים הקטנים בעיצובו ובנושאיו. אפטלינג באמת מטביע את המבקרים בעולם של פנטזיה שבו הכל אפשרי.

אחת מנקודות השיא של אפטלינג היא היכולת שלה לתת מענה למבקרים בכל הגילאים. בין אם אתם חובבי ריגושים או מעדיפים קצב נינוח יותר, יש משהו לכל אחד. מגוון האטרקציות של הפארק מאפשר למבקרים ליצור חוויה ייחודית משלהם.

אפטלינג ידועה גם באוסף האגדות המרשים שלה שהתעורר לחיים. יער האגדות של הפארק הוא מסע קסום דרך סיפורים קלאסיים כמו סינדרלה, הנזל וגרטל והיפהפייה הנרדמת. ההקפדה על הפרטים הקטנים ביער האגדות היא באמת מדהימה ומבקרים בכל הגילאים יוקסמו מהחוויה.

אבל אפטלינג זה לא רק אגדות וקסם. הפארק הוא גם ביתם של כמה מהרכיבות המרגשות ביותר באירופה. רכבת ההרים Python, רכבת הצלילה של Baron 1898, ורכבת העץ של Joris en de Draak הם רק חלק מהרכיבות שיגרמו ללבכם לדהור.

בנוסף לרכיבות ולאטרקציות שלה, אפטלינג מציעה גם מגוון אפשרויות בידור חי. ממופעי אקרובטיקה ועד מופעים מוזיקליים, המבקרים יכולים ליהנות ממגוון של בידור חי לאורך כל היום.

נוף אווירי של פארק השעשועים אפטלינג, המציג את הצמחייה השופעת והאטרקציות הקסומות שלו.
נוף אווירי של פארק השעשועים אפטלינג, המציג את הצמחייה השופעת והאטרקציות הקסומות שלו.

איפה פנטזיה פוגשת מציאות: מה מייחד את אפטלינג?

היכולת של אפטלינג למזג בצורה חלקה בין פנטזיה למציאות היא מה שבאמת מבדיל אותה מפארקי שעשועים אחרים. מהרגע שתיכנסו לפארק תרגישו כאילו הובלתם לעולם אחר. תשומת הלב לפרטים בנושא ובעיצוב היא באמת יוצאת דופן ויוצרת חוויה סוחפת באמת.

המחויבות של אפטלינג לספר סיפורים היא גורם נוסף שמייחד אותו. האגדות והאגדות של הפארק שזורות בכל האטרקציות, הרכיבות והמופעים. המבקרים מובלים לתוך הסיפורים הללו והופכים לחלק מהפעולה. גישה ייחודית זו לנושאים יוצרת תחושת פליאה והתרגשות שאין שני לה.

היבט נוסף שמייחד את אפטלינג הוא הדגש שלה על קיימות. הפארק מחויב לצמצם את השפעתו על הסביבה ויישם מגוון יוזמות ידידותיות לסביבה. משימוש במקורות אנרגיה מתחדשים ועד לתוכניות הפחתת פסולת ומחזור, אפטלינג מובילה את הדרך בתפעול פארק שעשועים בר קיימא.

המסירות של אפטלינג לספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למבקריה היא גם גורם מרכזי במה שמייחד אותה. הפארק מתעדכן כל הזמן ומוסיף אטרקציות ומופעים חדשים כדי לשמור על דברים רעננים ומרגשים. המחויבות של הפארק לחדשנות מבטיחה שהמבקרים לעולם לא ישתעממו ותמיד יהיה להם משהו חדש לגלות.

אגדות מתעוררות לחיים: חקר יער האגדות

אחד ההיבטים הקסומים ביותר של אפטלינג הוא יער האגדות, שהוא ביתם של מגוון דמויות וסצנות מהאגדות שהתעוררו לחיים. כשתשוטטו ביער, תפגשו דמויות איקוניות כמו כיפה אדומה, היפהפייה הנרדמת ורפונזל. לכל דמות יש תפאורה ייחודית משלה עם פרטים מורכבים שמביאים את הסיפורים שלה לחיים.

יער האגדות הוא דוגמה מושלמת למחויבותו של אפטלינג לספר סיפורים. תשומת הלב לפרטים והנושאים באמת יוצאי דופן, ויוצרים תחושה של פליאה והתרגשות עבור מבקרים בכל הגילאים. הפארק אף יצר מדריכי שמע מיוחדים לילדים, המספקים להם חווית סיפור אינטראקטיבית בזמן שהם חוקרים את היער.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר ביער האגדות היא מגפי הליגה שבע, המאפשרת למבקרים לטפס על זוג מגפיים ענק ולצאת למסע גחמני בין מגוון סצנות מהאגדות. אטרקציה נוספת שחובה לראות היא ארמון סינדרלה, שהוא בילוי מדהים של הטירה המפורסמת מהאגדה הקלאסית.

בנוסף לדמויות וסצנות האגדות, יער האגדות הוא גם בית למגוון אטרקציות ייחודיות וגחמניות. למשל, מצעד הפטריות הוא תהלוכה ססגונית של פטריות ענק שמתעוררות לחיים ורוקדות לצלילי מוזיקה. מארת מלך הטרולים היא אטרקציה פופולרית נוספת, הכוללת מבוך יער ואוצר נסתר למבקרים לגלות.

משפחות מטיילות ביער האגדות המוזר, עם דמויות גדולות מהחיים ברקע.
משפחות מטיילות ביער האגדות המוזר, עם דמויות גדולות מהחיים ברקע.

ריגושים וצמרמורות: הרכיבות הפופולריות ביותר של אפטלינג

אפטלינג עוסקת לא רק באגדות וגחמות – היא גם ביתם של כמה מהרכיבות המרגשות ביותר באירופה. מרכבות הרים ועד טיולי מים, באפטלינג יש משהו למכורי אדרנלין בכל הגילאים.

אחת הרכיבות הפופולריות ביותר באפטלינג היא הברון 1898, רכבת צלילה מרגשת שמפילה את הרוכבים כמעט 100 רגל בזווית של 90 מעלות. זה לא לבעלי לב חלש, אבל למי שמעז לרכוב, זו חוויה בלתי נשכחת.

אטרקציית חובה נוספת היא ה-Python, רכבת לולאה קלאסית שהיתה מרכיב עיקרי באפטלינג מאז 1981. הרכבת מגיעה למהירויות של עד 45 מייל לשעה וכוללת היפוכים מרובים, מה שהופך אותה למועדפת בקרב חובבי רכבות תחתיות.

למי שמעדיף טיולי מים, יש את Piraña, הרפתקת רפטינג במים לבנים שלוקחת את הרוכבים למסע פראי דרך נהר הג'ונגל. עם נפילות, פיתולים וסיבובים בלתי צפויים, זוהי נסיעה רטובה ופרועה שבטוח תשאיר אותך ספוג.

אבל לא רק התחתיות הגדולות וטיולי המים הופכים את אפטלינג לגן עדן של שוחר ריגושים. הפארק הוא גם ביתם של מגוון אטרקציות קטנות יותר שעושות אגרוף, כמו Vogel Rok, רכבת נסיעה חשוכה שלוקחת את הרוכבים למסע בעולם קסום של ציפורים וחיות.

לקטנטנים: אטרקציות קייטרינג למבקרים צעירים יותר

בעוד שאפטלינג ידועה ברכיבות המרגשות ובחוויות הסוחפות שלה, זה גם מקום נהדר למשפחות עם ילדים צעירים. הפארק מציע מגוון אטרקציות המיועדות במיוחד לקטנטנים, המבטיחים שכולם יוכלו לחוות חוויה קסומה.

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר עבור ילדים צעירים היא יער האגדות, שבו האגדות הקלאסיות מתעוררות לחיים בתצוגות גחמניות. מכיפה אדומה ועד סינדרלה, ילדים יאהבו לחקור את העולם הקסום של הסיפורים האהובים עליהם.

עבור אלה שאוהבים בעלי חיים, יש את ה-Kinderboerderij, פינת ליטוף שבה הילדים יכולים להתרשם מקרוב עם מגוון יצורים ידידותיים. מעזים ועד תרנגולות, לא חסר חברים פרוותיים ונוצות לפגוש.

ילדים צעירים יותר יאהבו גם את פסטיבל הקרנבל, רכיבה צבעונית שלוקחת את המבקרים למסע מסביב לעולם. עם מוזיקה תוססת ותצוגות בהירות וגחמניות, זוהי חוויה מהנה ומרתקת לילדים בכל הגילאים.

ולמי שצריך הפסקה מההתרגשות, יש את ה-Droomvlucht, נסיעה חשוכה עדינה שלוקחת את הרוכבים למסע שליו בעולם קסום של חלומות. עם מוזיקה מרגיעה ותנועות עדינות, זו דרך מצוינת להירגע ולהירגע אחרי יום עמוס בפארק.

ילדים צעירים נהנים מנסיעה עדינה בקרוסלה צבעונית, מוקפים בהורים חייכנים.
ילדים צעירים נהנים מנסיעה עדינה בקרוסלה צבעונית, מוקפים בהורים חייכנים.

מופעים מרהיבים: בידור חי באפטלינג

בנוסף לרכיבות המרגשות והאטרקציות הסוחפות שלה, אפטלינג היא גם ביתם של מגוון מופעים מרהיבים שבוודאי ירתקו מבקרים בכל הגילאים. מהופעות מדהימות של אקרובטים ורקדנים ועד למופעים מוזיקליים קסומים, לא חסר בידור חי ליהנות בפארק השעשועים האהוב הזה.

אחת ההופעות הפופולריות ביותר באפטלינג היא Raveleijn, הופעה מרגשת הכוללת אבירים, סוסים וקרב בין טוב לרע. עם פעלולים מרשימים, אפקטים מיוחדים וקו עלילה מרתק, זה חובה לראות לכל מי שמבקר בפארק.

אהוב נוסף על מעריצים הוא Aquanura, מופע מים מרהיב המשלב מזרקות, אורות ומוזיקה ליצירת תצוגה מהפנטת. על רקע האגם היפה של אפטלינג, זוהי חוויה קסומה באמת שאסור לפספס.

למי שאוהב מוזיקה, יש גם מגוון מופעים מוזיקליים ליהנות באפטלינג. מהופעות חיות של זמרים ומוזיקאים מוכשרים ועד מחזות זמר גחמניים בהשתתפות דמויות אהובות, יש משהו לכולם.

ולמבקרים שרוצים להיכנס לעשייה בעצמם, יש גם מופעים אינטראקטיביים המעודדים השתתפות הקהל. ממסיבות ריקודים ועד שירים סינגלים, המופעים המהנים והמרתקים האלה הם דרך מצוינת להסתבך וליצור זיכרונות מתמשכים.

מסעדות ואפשרויות לסעודה: מסע קולינרי

אחד הדברים שמייחדים את אפטלינג מפארקי שעשועים אחרים הוא אפשרויות האוכל המדהימות שלה. בין אם אתה במצב רוח לחטיף מהיר או לארוחה בישיבה, יש הרבה אפשרויות טעימות לבחירה.

למי שרוצה לחטוף ביס בדרכים, ישנם דוכני מזון וקיוסקים רבים ברחבי הפארק המציעים הכל, החל ממאפים טריים ועד חטיפים מלוחים. ועם מגוון אפשרויות בינלאומיות כמו פנקייק הולנד, פיצה איטלקית וטאקו מקסיקני, יש משהו לספק כל חשק.

אבל אם אתם מחפשים חווית אוכל נינוחה יותר, יש גם מספר מסעדות מצוינות לבחירה. ממסעדות אלגנטיות ועד למסעדות נינוחות, יש מסעדה שתתאים לכל טעם ותקציב.

אחד מיעדי האוכל הפופולריים ביותר באפטלינג הוא מסעדת Polle's Keuken, הידועה בפנקייק ההולנדי הטעים שלה. עשויות טריות לפי הזמנה עם מגוון תוספות מתוקות ומלוחות, הפנקייקים האלה הם חובה לנסות לכל מי שמבקר בפארק.

למי שרוצה לחוות טעימה מהמטבח ההולנדי המסורתי, מסעדת Het Witte Paard היא אופציה נהדרת. עם אווירה כפרית ונעימה ותפריט הכולל מנות כמו סטמפפוט וביטרבולן, זה מקום נהדר לנסות משהו חדש ואותנטי.

ולמבקרים שרוצים להתפנק עם חווית אוכל יוקרתית באמת, מסעדת De Hoffelijke Heraut היא הבחירה המושלמת. עם עיצוב אלגנטי, שירות ללא דופי, ותפריט הכולל מנות גורמה כמו לובסטר וכבד אווז, זהו יעד האוכל האולטימטיבי לחובבי אוכל וחובבי אוכל משובח.

קבוצת חברים נהנית מארוחה טעימה באחד ממוסדות האוכל הרבים של אפטלינג.
קבוצת חברים נהנית מארוחה טעימה באחד ממוסדות האוכל הרבים של אפטלינג.

"מקום להניח את הראש": לינה באפטלינג

אם אתם מתכננים לבלות יותר מיום אחד באפטלינג, יש מספר מקומות לינה מצוינים לבחירה. מבקתות נעימות ועד לסוויטות מפוארות, ישנה אפשרות לינה שתתאים לכל תקציב והעדפה.

אחת מאפשרויות הלינה הייחודיות ביותר בפארק היא מלון אפטלינג, המעוצב על פי אגדות ומציע לאורחים חוויה קסומה באמת. עם חדרים המעוצבים בנושאי אגדות גחמניים ושלל שירותים מיוחדים כמו מזנון ארוחת בוקר מפואר וכניסה פרטית לפארק, מלון אפטלינג הוא הבחירה המושלמת עבור משפחות וזוגות המעוניינים לטבול באווירה הקסומה של הפארק.

למי שמעדיף חוויה כפרית יותר, יש גם מספר בקתות ובקתות נעימות הזמינות באתרי הנופש Efteling Bosrijk ו-Loonsche Land. מוקפים בטבע ומציעים מפלט שליו מההתרגשות של הפארק, מקומות לינה אלה מושלמים למי שרוצה להירגע ולהירגע לאחר יום ארוך של סיורים.

ולמבקרים שרוצים לבזבז חוויה יוקרתית באמת, יש גם מספר סוויטות ווילות יוקרתיות זמינות במלונות Efteling Loonsche Land ו-Het Loonsche Land. עם חדרים מרווחים, מרפסות פרטיות ושירותים יוקרתיים כמו ג'קוזי וקמינים, מקומות לינה אלה מציעים את הנוחות והרוגע האולטימטיביים.

חגיגות עונתיות: אפטלינג לאורך כל השנה

אפטלינג הוא פארק שכולו קסם ופליאות כל השנה, אבל כל עונה מביאה לפארק את הקסם והריגוש המיוחד שלה. באביב, הפארק מתעורר לחיים עם פרחים צבעוניים ועצים פורחים, מה שהופך אותו לזמן המושלם לטייל בגנים הרבים של הפארק וליהנות מאוויר האביב הצח.

הקיץ הוא התקופה העמוסה ביותר בשנה באפטלינג, עם ימים ארוכים ומזג אוויר חם שהופך אותו לתקופה האידיאלית ליהנות מהאטרקציות והאטרקציות הרבות של הפארק. מרכבות הרים מרתקות ועד שיט עדין בסירה, יש משהו לכולם ליהנות במהלך חודשי הקיץ.

בסתיו, הפארק מקבל תחושה נעימה וסתווית. העצים הופכים זהובים ואדומים, ומזג האוויר הקריר יותר הופך את זה לזמן המושלם להתכרבל עם משקה חם ולצפות באחת מההופעות החיות הרבות של הפארק.

וכמובן, שום דיון על החגיגות העונתיות של אפטלינג לא יהיה שלם בלי להזכיר את פסטיבל החורף האגדי של הפארק. מנובמבר עד ינואר, הפארק הופך לארץ פלאות חורפית, עם החלקה על הקרח, קקאו חם ומופע אורות קסום שאסור לפספס.

במהלך השנה, אפטלינג מארחת גם מספר אירועים וחגיגות מיוחדות, ממסיבות ליל כל הקדושים ועד ציד ביצי פסחא. אירועים אלו הם דרך מצוינת לחוות את הפארק בצורה חדשה ומרגשת, והם מושלמים עבור מבקרים שמחפשים דרך מיוחדת לחגוג חג או אירוע מיוחד.

הפארק של אפטלינג המעוטר באורות חגיגיים וקישוטים, חוגג אירוע עונתי מיוחד.
הפארק של אפטלינג המעוטר באורות חגיגיים וקישוטים, חוגג אירוע עונתי מיוחד.

המחויבות של אפטלינג לקיימות: עתיד ירוק יותר?

אפטלינג תמיד הייתה מחויבת ליצור חוויה בלתי נשכחת עבור המבקרים בה, אך הפארק מחויב גם לקיימות ולהגנה על הסביבה. אפטלינג יישמה מספר יוזמות כדי לצמצם את השפעתה הסביבתית ולקדם עתיד ירוק יותר לכדור הארץ.

  • הפחתת פסולת:
    אחת הדרכים שבהן פועלת אפטלינג לצמצום השפעתה הסביבתית היא באמצעות הפחתת הפסולת. הפארק הטמיע מספר תוכניות מיחזור, והמבקרים מוזמנים למחזר את הפסולת שלהם על ידי שימוש בפחי המיחזור המסומנים בבירור ברחבי הפארק.
  • אנרגיה מתחדשת:
    אפטלינג פועלת גם לצמצום התלות שלה במקורות אנרגיה לא מתחדשים. הפארק התקין פאנלים סולאריים על גגות רבים מבנייניו, ופועל להגברת השימוש שלו במקורות אנרגיה מתחדשים בשנים הבאות.
  • הגנה על חיות בר:
    אפטלינג הוא ביתם של מספר מינים שונים של צמחים ובעלי חיים, והפארק מחויב להגן על חיות הבר הללו. אפטלינג יישמה מספר יוזמות להגנה על בתי הגידול של בעלי חיים אלה, כולל שתילת עצים וצמחים מקומיים ויצירת מרחבים בטוחים לחיות בר.

    בנוסף ליוזמות אלו, אפטלינג מחויבת גם לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלה. הפארק ביצע מספר צעדים להפחתת צריכת האנרגיה, כגון שימוש במערכות תאורה וחימום חסכוניות באנרגיה, והוא מחויב להמשיך ולמצוא דרכים לצמצום השפעתו הסביבתית.

    המחויבות של אפטלינג לקיימות לא רק טובה לסביבה, אלא היא גם עוזרת ליצור חוויה מהנה יותר למבקרים. על ידי יצירת פארק בר קיימא יותר, אפטלינג מבטיחה שהדורות הבאים יוכלו ליהנות מהקסם והפלא של הפארק המדהים הזה במשך שנים רבות.

תכנון הביקור שלך: טיפים וטריקים

אם אתה מתכנן ביקור באפטלינג, יש כמה טיפים וטריקים שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מהחוויה שלך. בראש ובראשונה, חשוב לתכנן מראש ולרכוש כרטיסים באינטרנט מראש. זה יכול לעזור לך לחסוך זמן ולמנוע תורים ארוכים בכניסה.

טיפ נוסף הוא לבקר בפארק בימי חול, שכן סופי שבוע וחגים נוטים להיות הרבה יותר עמוסים. אם אתם מבקרים בסוף שבוע, הגיעו מוקדם בבוקר כדי להימנע מההמונים.

כמו כן, מומלץ להוריד את אפליקציית Efteling לפני הביקור. האפליקציה מספקת מפה של הפארק, זמני המתנה לנסיעות והצגת לוחות זמנים, מה שמקל על תכנון היום שלך.

אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים, נצלו את תוכנית החלפת התינוקות של הפארק, המאפשרת למבוגר אחד לרכוב בזמן שהשני ממתין עם הילד, ולאחר מכן להחליף מקום מבלי להמתין שוב בתור.

למי שמחפש לחסוך כסף, שקול להביא אוכל משלך לפארק. אפטלינג מאפשרת למבקרים להביא אוכל ושתייה משלהם, ויש אזורי פיקניק ברחבי הפארק בהם תוכלו ליהנות מארוחות משלכם.

לבסוף, הקפידו לנעול נעליים נוחות ולהתלבש בהתאם למזג האוויר. אפטלינג הוא פארק גדול, ואתה תעשה הרבה הליכה לאורך היום. ומכיוון שמזג האוויר בהולנד יכול להיות בלתי צפוי, תמיד כדאי להביא מעיל גשם או מטריה לכל מקרה.

משפחה בוחנת מפת פארק, מתכננת את מסלולה דרך האטרקציות הרבות של אפטלינג.
משפחה בוחנת מפת פארק, מתכננת את מסלולה דרך האטרקציות הרבות של אפטלינג.

מה אומרים המבקרים? ציטוטים של אורחים מרוצים

אפטלינג דורג בעקביות כאחד מפארקי השעשועים הטובים באירופה, ואין זה מפתיע שלמבקרים אין דבר מלבד דברים חיוביים לומר על החוויות שלהם.

הנה כמה ציטוטים של אורחים מרוצים:

– "אפטלינג הוא קסם טהור. מיער האגדות הקסום ועד לרכבות ההרים המרגשות, יש משהו לכולם בפארק הזה." – סמנתה, בריטניה

– "ההקפדה על הפרטים הקטנים בכל היבט של אפטלינג היא מדהימה. הרכיבות, ההופעות, האוכל – הכל מהשורה הראשונה". פליקס, גרמניה

– "הייתי בהרבה פארקי שעשועים, אבל אפטלינג הוא ללא ספק האהוב עליי. לפארק יש קסם ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר". – מריה, ספרד

– "אפטלינג הוא היעד המושלם למשפחות. הילדים שלי אהבו את הרכיבות וההופעות, ובעלי ואני נהנינו מהנוף היפה ומהאוכל הטעים". – שרה, ארה"ב

– "התלהבתי מהבידור החי באפטלינג. מופע המים Aquanura הוא חובה לראות, והמופע של Raveleijn לא היה דומה לשום דבר שראיתי אי פעם". – אחמד, מצרים

– "אפטלינג הוא יותר מסתם פארק שעשועים – זו חוויה. המחויבות של הפארק לקיימות ולשמירה על הטבע מוסיפה לקסם הכולל של המקום". – סופי, הולנד

חוויה קסומה מחכה: המסע שלך לאפטלינג

אם אתם מחפשים הרפתקה ייחודית ובלתי נשכחת, אפטלינג היא היעד המושלם. כדי להגיע לשם, תוכלו לטוס לנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם ולקחת רכבת או אוטובוס ישירות לפארק. לחלופין, תוכלו לשכור רכב וליהנות מנסיעה ציורית באזור הכפרי של הולנד.

כשתתקרבו לפארק, יקבלו את פניכם השלט האיקוני של אפטלינג ותחושת התרגשות וציפייה. ברגע שתיכנסו, תועברו לעולם של פלאים וקסמים.

בין אם אתם מטיילים ביער האגדות, רוכבים על רכבות ההרים המרגשות, או נהנים מארוחה טעימה באחת המסעדות, אפטלינג מציעה משהו לכל אחד. ועם מגוון מקומות לינה זמינים, כולל מלון אפטלינג המפואר ובתי נופש נעימים, תוכלו להאריך את שהותכם ולהתעמק באמת בקסם של הפארק.

אחת התקופות הטובות ביותר לבקר באפטלינג היא בתקופת החגים, כאשר הפארק הופך לארץ פלאות חורפית עם החלקה על הקרח, שווקי חג המולד וקישוטים חגיגיים. אבל לא משנה מתי תבקרו, בטוח שתהיו מוקסמים מתשומת הלב של הפארק לפרטים ומחויבות ליצירת חוויה קסומה לכולם.

כניסה מזמינה לאפטלינג, עם שלט גדול המקבל את פני המבקרים לעולם הקסום שבתוכו.
כניסה מזמינה לאפטלינג, עם שלט גדול המקבל את פני המבקרים לעולם הקסום שבתוכו.

אטרקציות בפארק השעשועים אפטלינג:

משיכהסוגעלות (ILS)מקס רוכבים
פטה מורגנהשיט בסירה מקורה48.78
וילה וולטהספין-רכיבות39.24
פגודהגלגל ענק17.98
De Vliegende Hollanderרכבת הרים46.38

עם מגוון האטרקציות המגוון שלה, האווירה הקסומה והמחויבות לקיימות, אפטלינג היא יעד חובה לבקר עבור משפחות וחובבי ריגושים כאחד.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

חוויה באפטלינג מתחילה כאן

דילוג לתוכן